lördag 20 april 2013

Vilken dag!!!

Mer av såna här superdagar. Inte mycket foton tagna men oj vilken toppen dag det varit. Klockan är strax över 22 och jag funderar på att krypa till kojs. Är helt färdig men det har hänt grejer här hemma och det gillar jag. Har även haft en skön slappar dag mitt i allt jobbande.

Idag har jag och en taggbuske de luxe bråkat, jag vann till slut men det slutade med mycket rispor i både ben och armar och taggar som sitter i fingrarna. Men nnu är den borta och så småningom skall rötter grävas upp men det väntar vi lite med. Stenar har flyttats, grenar har klippts och jag har klättrat i träd (det jag har kommit åt. Min uteplats har blivit någorlunda i ordning även om det är en bit kvar med målande, mattor, hyllor och annat piff som skall till.
Jag har även legat i solstol, legat i soffa på uteplats och grillat med underbara vänner.

Som sagt en av de bästa dagarna på länge måste jag säga!!!

Imorgon kör vi en repris.

Kram



Inga kommentarer:

Bloggarkiv