lördag 4 maj 2013

Sköna Maj välkommen...(men va fasen tog april vägen???)

Behöver jag säga att tiden galopperar i mitt liv... Säkert i era också. Det händer massor och samtidigt ingenting.
Nu vill jag stanna klockan för att köra de närmsta månaderna i slow motion, för våren och sommaren är liksom min grej. Njuta varje sekund, vara aktiv och ha en helt underbar tid...
Som ni ser så är inte mina inlägg så ofta längre och det är inget jag har dåligt samvete för. Jag bloggar så länge jag orkar och hinner. Livet kommer först, hoppas ni förstår. :-)

Träningen löper på som vanligt och jag kör i genomsnitt mellan 3-4 hårda pass i veckan. Det räcker och jag är grymt nöjd. Jag vill inte stressa min kropp utan tränar smart istället.
Mesta av passen körs på The B-room, om ni är nyfikna och vill komma på besök eller träna där så kan man betala per gång. Hojta i så fall. Det är så mycket mer än bara ett träningsställe kan jag lova, bara så ni vet!

Kommer jag inte iväg så försöker jag få till hemma träning, hoppas på en hel del sköna trädgårdspass framöver...

Eftersom jag älskar inredning så skall ni inte tro att jag har lagt det på hyllan. Fast nu har jag lagt fokus på altanen, är det utredning då eller....Hö hö hö Arne Hägerfors jag vet.
Jag har tänkt mig ett uterum, mattor, bord, mysigt, blommor mm. Inte riktigt klart men jag ser ljuset i tunneln. Nu fattas bara allt "lull lull" som Simon och Thomas hade sagt. ;-) Men sånt tar tid, det får det göra. Ändå har det redan blivit ombonat och mysigt.

Bilder på mitt uterum:








(Bortse gärna från min grensax som hänger på väggen som absolut INTE skall vara där sen... Och att en stol är vit, så skall det inte se ut sen...)

Sovrummet är klart... härlig känsla. Givetvis har det tillkommit lite annat smått och gott hemma... ;-) Ni känner ju mig.

Bilder på mitt sovrum:











En ny kom i håg tavla har tagit plats i hallen, köpt på Granit i Jönköping. Så nöjd.




Förra veckans planer kom visst med på bild...:-)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv