söndag 19 maj 2013

Spegel spegel på väggen där...

säg mig vem som dessa magmuskler bär?


Tydligen så är det jag.
Jag älskar när man får lite perspektiv på saker och ting och man kan se att allt man kämpar för ger resultat. Det är bra med olika ljussättningar ;-)

Mina vänner, ska ni börja en resa i form av träning. Dokumentera allt i form av bilder och måttband, skit i vågen. Lova mig det.
Jag väger just nu 69 kilo... Men who cares när man får gå runt med den här kroppen.
Jag är sjukt stolt.

Så nu är skryttimmen förbi. NU tar vi på oss kämparglöden för imorgon hoppar jag in på personlig träning med bästa coachen och då hoppar vi upp ett snäpp. Nu ska bålen få sig en rejäl dust. Mage och rygg, samt bort med lite fluff...

Dags för Stina 2.0


2 kommentarer:

Rosa sa...

Gott vännen. Va stolt!!!

Anonym sa...

:) Grymma Stina, lycka till med nästa version! /Cissi

Bloggarkiv